Gaaah förlåt !


Förlåt för alla jävla mat bilder här hela tiden men ni fattar inte så sugen jag är på RIKTIG MAT !
Hmm tror jag äter för lite ..?
Måste nog göra mina diet portioner större för jag är sugen på mat hela tiden nu !
Men ja ska klara mig fram till 4 maj !
Fy fan vad jag är duktig !
Att bo hemma där man ser goda saker HELA tiden är så jävla jobbigt !
Men jag är envis som fan & fuska finns inte i min värld!
Om man nu ska fuska kan man lika väl skita i det.
Bara förlorare som fuskar & jag
JAG ÄR EN RIKTIG VINNARE ;)

NU ska jag se ett avsnitt av Naruto <3
Sen ska jag sova
upp imorgon kl 7 igen
powerwalk, diet frukost, träna min elev & riiiida mina djur !
Kvällen är även den fullbokad :)
Imorgon ska jag va social & kolla film haha ;)
Om jag inte somnar haha

Kolla btw in pro aqua säljaren LINAs blogg från international atis hahah!
Hon är så SJUKT rolig IRL x)

Nu säger jag godnatt !


Now I cry my self to sleep only you is what I need...
Im no one without you..
Idont know what I will do
I can make it if I try
But I still wonder
why...


Jag skriver inte om huney här mer.
NI förstår ändå inte hur ledsen jag är.
Så jag håller det utanför bloggen..
Men ni ska veta
Varje dag så finns han i mina tankar & jag vill inget mer än att träffa han nu ;(
Jag älskar dig över hela mitt hjärta huney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback