Gårdagens outfit !

Här kommer gårdagens outfit :)


Linne - Bikbok 249:-
Gröna arme byxor - Lindex 399:-
Skärp - Lindex 79:-
Guldiga glittriga skor - Din sko 699:-
Klocka - ur & pen 299:-


Nagel lack H&M - 49.50:-
Ringar - Gina tricot





Kyss min röv typ !
Nä men verkligen SKIT kul att så många ser att jag gått ner så jävla mycket :D
OK mycket av mina kläder sitter lite cp nu men ja är så snyyyggt smal :D
& jag är sjukt brun ;) haha steker som fan !
Så skönt att bara behöva lite guldig roge (!?) sen lite mascara sen är man klar ;D Eh hur fan blev texten så här stor :S? Nä nu ska jag , international atis egna prisessa äta min diet frukost ;)Sen ska jag börja med att rida burban sen göra V dom andra 2 & sist men ikke minst städa min bil med pro aqua !


Vad ska ni göra idag på valborg?

Va det bra med outfit bilder eller ej??
TELL ME SO I KNOW !

Kommentarer
Postat av: NIls

Går lydigt ner på knä och kysser din röv.

2012-01-23 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback