Godförmiddag typ?

Fick en kommentar om International atis hemsida :) Klicka ---->HÄR<------ så hittar du den ;D

Ser det regnar ute idag? Hmm so NOT Princess style !
Men orka gnälla ? Det är iaf inte snö :)
Har precis satt min mini pro aqua på luftrening på mitt rum, hällde i lite aroma olja så det doftar citron här :)
Brukar göra det nån gång i veckan bara för att luften ska bli dammfri. Damma är ju så tråkigt? haha

Ska strax byta om & gå ut till hästarna , alla 3 ska ridas !

Åt diet frukost innan... ! Måste erkänna att jag går & är sugen på GOD mat men inte godis alls längre.



Mc donalds är jag tom sugen på som jag i vanliga fall inte gillar sådär överdrivet mycket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback