Haha what a dream !

Haha måste skriva innan jag glömmer det !
Inatt drömde jag om:
Att jag träffade Justin Bieber, att jag gick i skolan igen ( skolångest!), att jag nästan dog i en jävla hiss ( brukar drömma det), att jag såg Black eye peace på en hockey arena haha & att jag & min huney sen åkte skridskor där.
Haha fy fan hade INTE velat gå iskolan mer !
Tur det bara var en dröm ;)
Har varit vaken sen kl 7 :) har redan varit ute på en PW duktig som man är !
Idag ska jag & syrran överraska mamma genom att städa hela huset med pro aqua !
Fixa alla mattor , påskpynta osv :)
Hmm undrar hur ja ska palla gå upp imorgon?
Ska sola 13.10 men innan dess kl 11.00 är det pro aqua radio
med international atis ! MÅSTE ju vara vaken då !
Får sätta alarm för inatt ska jag ut !
Dock nykter ;P


Jag har träffat Justn Bieber ! Satt i hans knä & fick ta en bild ;)
hahahahahhahahahaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback