Ja det funkar :)

Hej bloggen !
Har haft lite strul med internet.., !
Men nu är jag back in the game ;)
JO JUST DET ! Idag köpte jag min våg & vet ni vad ???
Jag har gått ner 6 KG !!!!!!! Fatta det är ändå mycket för att vara så smal som jag ändå är :O
Men ja ska ner lite till hade jag tänkt :) Är inte klar än !
Helt sjukt min diet funkar fan as bra !
Imorse var det pro aqua radio med international atis & det var som vanligt nice :D
Åkte på väla sen med syrran, handlade ett linne från MQ & en magtröja från H&M nya kollektion ! As fint är det :O
Kommer bilder sen!
Shoppade en väska på MQ igår också + ett par tommy hilfiger skor :)
Haha jag shoppar fan hela tiden nu :/
men men !
Ska ut & rida i solen nu hörs sen !


Jag & Ellabella :) 2008 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback