Lill lördag

Idag är det lill lördag som det så fint heter.
Varför ska man alltid vakna när drömmar är som bäst ? Baaah snear !
Jag har iaf redan duschat & käkat diet frulle som jag för övrig är sjukt trött på...
Ska faktiskt byta diet frukost imorgon.
Ska snart iväg till polishuset, ska fixa nytt pass.
Eller snart & snart snart i min värld är väl om typ 3 timmar?
Jag är fortfarande sjuk... jätte ont i halsen & allmänt seg & trött...
Mmm jag klagar & det får ja göra...
Vill ha lördag så ja kan få dricka min 33cl Cola Zero !
Just det shoppade en ny skjorta på väla igår som jag velat ha länge men nu va den på rea hihi
Nä måste klä på mig nuuuu !


Middsommar för 2 årsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback