Måste erkänna...

Att gårdagens "säga hej till Lulu " blev den roligaste utgången på vääääldigt länge hahah !
Som jag skratta ! Det var så obeskrivligt roligt !
Träffa massa folk man inte träffat på väääldigt länge :)
Det bästa är att man var helt nykter & mår kanon idag :D
Drack inget, bara vatten ! Jag var cola hämtare till Lulu ;D haha
Nä det var trevligt som fan !
Jag ska snart ut & rida PW & äcklig diet frukost är avklarad. Fast.. den är inte äcklig längre.
Man har vant sig nu typ !
Imorgon fyller min sis år :P Hon blir 17 år
Blir som sagt inget möte på international atis för mig för jag ska på annat möte ;) höhö
OJ just det ! Idag kommer bilder på mina 2 bikinis som ja köpte innan tropical :)
Hörs sen !


En gammal (3år gammal) mongo bild på mig men det bjuuuuuuuuuuuder jag på !
Hade precis kommit hem från Los Angeles där av att jag är så bruuuuuuuuun :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback