Sommar, sommar & sol :)

Känns seriöst UNDERBART att springa runder här hemma & vara så BRUN som jag är ;)
Haha stakars er som är vita som spöken kan ikke vara kul !
Satt på mig mina vita short & jag ser seriöst ut att ha varit på sol semester !
Så nice !
Jaha nu är det söndag efter en vääääldigt låååång helg !
Har varit ute i staden tor, fre & lör ! Duktiga jag som inte har suttit hemma & bölat !
Nästa helg vid denna tiden TÄVLAR jag ! Iiih vadå pirrigt !?
Var ju nästan 2 årsen senast !
Just nu har jag precis kommit hem från en PW & har ätit min äckliga diet frukost som jag är S^Å trött på....
Imorgon är det inget möte på international atis kom jag på ! Det är ju röd dag imorgon så det är bara pro aqua radio imon !
Nä nu ska jag byta om & fixa stallet & rida burban :)
Dom andra 2 ska hoppas i ridhuset ikväll !
Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback