Tack älsklingar <3

Jag älskar mina fina vänner <3

Så många sms, msn , facebook jag har fått från vänner både här ifrån & runt om i sverige ;P

Alla som undrar om ja ska ut idag, alla som önskar mig ett bra valborg men de saknar mig, de som skriver fina ord, dom som önskar mig lycka till på tävlingen imorgon & dom som skriver för dom bryr sig osv

I love you all <3 Man blir så glad :)

sorry för ja dissar er alla idag men imorgon ska jag tävla & jag längtar så <3

Nu är alla djuren i stallet färdiga & hästlastbilen packad & klar :)

Jag älskar mina hästar <3 Fy fan vad jag har saknat detta ! Ska ALDRIG vara så DUM och sluta tävla igen, ALDRIG igen !

Imorgon ska jag inviga min nya tävlings outfit & det känns sjukt nice haha ;D

Hoppas det går bra !

Hörs imorgon bitches ;D

Och nä ja han givetvis inte städa bilen med pro aqua idag... haha ;)

Har ni hört låten RIHANNA FT BRITNEY SPEARS - S&M !?

Den är fan cool men ändå kass ! Britney är kass & rihanna bäst :D

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback