Vad tycker ni ?

Nå kära läsare ? Tycker ni om att jag lägger upp mycket nya bilder , shopping , dagens outfit , om min diet osv?
Är det bra eller dåligt ?
TELL MEEEE !

Om ni vill läsa mer ingående om hästarna , tävling osv så hittar ni det HÄR

NU är jag sugen på pizza, fatta så gott det hade varit?
MEN GUD vilken ångest man skulle haft efter man ätit :S
NEPP fram till 4 maj ( då fyller ja 22 ! ) ska jag hålla mig :)
Ska fortsätta sen med en sundare diet men INTE så strikt som nu....
denna är fan hemsk....
Jag MÅSTE ändra mina bröd vanor?
Jag äter i vanliga fall mycket bröd & så klart det onyttigaste haha ;D
Men nu ska jag snart sova !
Pro aqua radio imon :)


Give it to me baby !


Kommentarer
Postat av: Mange

Jag gillar dina bilder så fortsätt med det :)

2011-04-08 @ 05:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback