ÅÅÅÅÅH !

Har fixat hela stallet, ridit 1 häst & kört sis till skolan & ätit äcklig diet frukost...
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååh att jag ska hämta min sis nu på skolan förstör bara mitt schema :@
Hon får fan fixa dit sig själv imorgon för ja tänker INTE köra !
Blir så jävla arg...
Jag är fan ingen jävla taxi !
Baaaaah !
Jaja tror jag hinner rida Fornarina innan jag ska sola iaf ! Hoppas det iaf !
Får rida burban efter jag har solat .... !
Har varit & handlat massa morötter & avocado också :) ! Känns på ett sett gött att bli nyttig igen :D
Nähe nu ska jag hämta sis & Frida !


En bild på min fina sago ponny <3
Bilden är tagen när jag red henne på inomhus SM på hemma plan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback