Bakis söndag@Malins place !

Tja bitches !
Vad gör ni??
Jag sitter hos Malin & bloggar / kollar HIF & nått annat konstigt lag...?
Det gick sjukt bra när jag jobbade inatt :D OMG så gryyyym jag är ;D
Sen så var det sjukt kul för Malin m.f var där hela kvällen med mig :D haha :)
Dock va vi hemma halv 7 imorse ! Lite kryddat sent kanske .. ? Haha :D
Kräftskivan igår blev ändå lyckad :P Tror ingen har missat bilden på Björn x) hahahahahahhahaha
Jag & Malin har käkat pizza & hamburgartallrik eller Malin är så bakis så hon knappt inte kan äta :P Tycker näääästan synd om henne :P
Hon hitta massa snygga danskar igår :D haha gööött Malin ;D
Ikväll så hinner jag nog rida en häst innan jag ska till dah prince ;) hähähähähä
Imorgon har jag 100 saker att göra ! Vet inte hur jag ska palla....
Missar som vanligt mötet på international atis med allt pro aqua folk :( buuhuu typ..
Meeeeeen meeeeeeeen får ju träffa en del när jag åker till tropical ;D
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback