Bloggar från min mobil

Undrar ni hur jag kan blogga från mobilen? Mmm ja är inte så dum när det gäller sånt som jag kanske ser ut. Kommer inte berätta var jag är för det spelar ingen roll. My heart is broken again. Bortkastat & trampat på men den här gången orkar inte jag laga det. Det får ligga där borta för jag kan inget göra åt saken. Gjort är gjort. Jag förlorde spelet, jag failade , som vanligt...! Jag måste acceptera det ännu en gång. Men det går inte, jag är verkligen mega ledsen nu. Tror inte änns det hjälper att kolla Naruto & DÅ är det illa när det gäller princess. Varför failar alltid jag? Varför finns det alltid nån annan som är bättre ? Det hjälpr inte att vara snäll & omtänksam. Jag har VERKLIGEN fått det bevisat in dah face att jag ikke duger. Jag fick det bekräftat & ja, det gör obeskrivligt ont & ni ska bara veta vilka floder som rinner längst mina kinder. ÅH så kom den där jävla låten så klart så fort jag startade bilen innan & körde..." Boy I think about it every night and day I'm addicted wanna jump inside your love I wouldn't wanna have it any other way I'm addicted and I just can't get enough" tror ni jag bölade när jag hörde den ...? OmGAAAAAAAD! Hoppas inte texten blir cp från mobilen. Får kolla på detta inlägg imorgon när jag är vid min dator... fan vad jag känner att jag har failat! Jag vågade nästan hoppas på att vinna för en gångskull ! Men nej. Jag insåg igår ( fan vad jag ljuger fatta det tidigare men blundade för det). Jag ville så jävla gärna vinna ;'( Men jag vann inget...
Nu sitter jag här långt borta, funderar & spekulerar vad jag gjorde för fel denna gången? Förutom att man ikke duger. Jag har verkligen ingen lust för något i helgen. Imorgon är det fredag & jag har den där jobbiga känslan inom mig som är extremt jobbig att handskas med. It kills you sloooow.
Fan, jag hatar mina känslor & att dom alltid ska hoppa på fel personer.
Varför vann ikke jag?

- För du du dög inte.


Vi hörs senare imorgon bitches. Ska köra en runda nu...

Mina älskade riktiga vänner, glöm aldrig att jag älskar er över hela mitt hjärta vad jag än säger eller gör <3

/ Föralltid er Princess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback