Det är liiite farligt ! Men iiiiih så glad jag blir :) !

Åååååh vad ska jag börja ...? Det är LITE kompliserat i min hjärna men jag är iaf lite mer glad :) Såg ni att prinsen hade gästbloggat innan ;) Haha so sweet :) ! Åh på ett sett svävar jag & på ett annat vill jag bara lägga mig ner & gråta ! Hmm jag har kommit på att mitt liv förtillfället är som en film men kan inte komma på vad den heter !
Handligen är följande:

Det är en kille & en tjej som blir super bra vänner. Efter ett tag så börjar killen få känslor för tjejen men säger inget. En dag kommer tjejen & säger hon hittat drömkillen & är otroloigt kär Och blablabla.
Killen blir sårad men säger inget, han vill bara att hon ska var lycklig.
Tjejen blir tsm med sin drömkille & kill kompisen glömms sakta bort...

MEN!
Sen kommer inte jag ihåg mer av filmen !!! Sjukt störigt för den känns typ...bekant !? Jag MÅSTE hitta den filmen !

Jag vet inte varför jag känner som jag gör, jag känner typ som om man är kär men ändå inte alls på det settet!?
Det är lixom inte jobbigt? JO ibland men ja accepterar läget lixom. Kan tyvärr inte göra något annat.
Visst vissa saker som han frågar mig om så ljuger jag om svaret, aj vad ont det gör att jag erkänner att jag ljuger för honom ;/ men jag vet varför jag gör det. Jag är så obeskrivligt rädd för att han inte skulle vilja vara vän med mig, umgås med mig osv. Att han sticker. Jag klarar inte av att en till bara försvinner ! Ok han här är ingen mes som håller käften som min förra. Han vågar inte änns prata som en normal människa med mig?
Äh skit i han , han om någon är oviktig!
Idag är det mörkt ute, mulet & det regnar, jag & Prinsen har varit iväg typ hela dagen & jag har handlat saker till mitt hus ! En mikro, en ugn/spis, kaffekokare, en till matta , massor med sprit & sen har jag handlat mat eller mat & mat onyttigt skit på citygross!
Nu sitter jag själv här & tänker jäääääätte mycket ! Skriver ner en del i känsloboken.
ÅÅÅÅÅÅÅH han är så fin ni fattar ikke ! Åh ...
Meeeeeeeeen läget är som det är & det kan jag inget mer än acceptera.
Meeeeeeeen man kan inte låta bli att tänka.
Varför ser inte jag ut som henne ?
Varför är jag inte som henne ?
Varför ÄR jag inte henne !?
Baaaaaaaah måste sluta tänka. Han kommer aldrig vilja ha mig på det settet om så världen går under och det känns åt helvete att veta det !
Men det går över... tiden läker alla sår!
Eller?

JAG VILL INTE SITTA HÄR SJÄLV! INTE NU, INTE SEN , INTE IMORGON , ALDRIG !
Kom hit & håll mig sällskap ;( Jag kan laga mat till er ;D
Haha nä måste fan sluta att muta & va överdrivet snäll mot folk :P
Men det är soooo princess style att vara det ;D
ja tänker inte äta sj idag iaf. För det är så sjukt tråkigt så då kan ja lika gärna strunta i det helt.

GAAAH jag måste få ur mig det sista & det är snart :/
Mitt hjärta , samvete & själ måste få ROOOOOOOOO.

NU !

Varför vill jag skriva dom där orden här i slutet varje gång ja bloggat klart i ett inlägg !?
Snart kommer jag skriva dom & DÅ lär det bli kaos !!!!
Så det väntar vi med till lite senare en annan gång !


På bilden ser ni tjejen som aldrig får den hon vill ha.
Men hon ser glad ut ändååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback