Fy fan :S

Antingen var det ett spöke eller var det en människa som gick runt mitt hus inatt, asså jag har seriöst aldrig varit så rädd i hela mitt liv ! Va så jävla nära på att ringa någon men ville inte störa nån underbar vän mitt i natten :/ Så sova, JAG FÖRSÖKTE men ett dickhead till spöke / människa förstörde så nu kan jag verkligen INTE sova sj ! ÅÅÅH kolla det är ikke meningen att jag ska sova sj iaf !? Aja nu är den / det borta iaf. Idag är det möte på international atis men jag hinner inte dit som vanligt. Får ju träffa många av pro aqua folket på fredag :D Wiiie ska handla massa sprit påvägen hem från tropical + en ny perfym hade jag tänkt :) Egen notering : Börja packa I TID ! Aja än så länge är det bara måndag :P Idag har jag sådär 100 saker att göra ? Känns små jobbigt i min princess värld då jag är lat & inte pallar ha det jobbigt? Jag har iaf ändrat om min diet till att ja ska äta :D ! Får väl gå powerwalk ett varv runt jorden med Malin imorgon haha ;) Ska båda handla MAAAT & diverse grejer till mitt "kök" idag & en anten till min tv samt en sån data sladd till tv & ta in mitt XBOX så ja kan börja spela igen m.m. Ja ni hör ? 100 saker att göra ! Ska dricka kaffe med Kevin också men lär ikke hinna det idag så ska fråga han om vi kan göra det imorgon :) Nä ja dricker ej kaffe man han ska lära mig ;P Näähee om man skulle ta tag i sitt liv ? Ska duscha av mig neggo princess med alla sina bekymmer som jag vandrat runder i snart 4 dagar med. Ska sätta tillbaka det söndriga hjärtat som jag sååå fint har pusslat ihop. Visst det är fortfarande inte helt än för sånt tar tid men det ligger inte söndrigt i ett hörn längre :)

Nå är det trevligare att stalka min blogg när jag är happy face ;)?
Nästan så jag vill göra en sån där videoblogg ja alltid gjorde innan ;D haha måste göra en sån i veckan för Malins skull ;) & jag vet visst är min stavning helt underbar ;D? Ja skyller på att jag inte är helt svensk x)

Nu ska jag skynda mig har ett snabbt möte vid kl 11 !

Just smile if there is anything you want !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback