Gammal & senil eeeh ja ^o)

Asså jag PALLAR inte att jag är så jukt senil ALLTID !
Nu har jag glömt min iphone i stan !? Hur jävla smidigt är det på en kala ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ( Malin ÅÅHandet )
Jaja känn jätte cp att inte ha sin iphone iaf ;/
Jag har handlat diet mat idag på ICA ! Weeehooo ska se om mamma ska på city gross idag eller imorgon för ska jag med  handla :) !
Nu eller snart ska jag ut & rida mina shiningstars ;D
Har soltid kl 13.10 palla va vit på tropical när man heter princess?
Eh nä skulle INTE tro det nej !
Usch så bitchig jag verkar vara idag :S Men det är jag ikke ;) Nu ska jag som sagt rida sen blir det diet frukost weeeehooo !

Eller om jag brukar sä

Hähähäähähähä ;)


Fy fan vad det ska krökas på tropical island !
LÄNGTAR så att få träffa alla underbara international atis folk + alla andra pro aqua people :D
Och fyyyyy så gott det ska bli att dricka min favvo drinck swimingpool ;D
SOOOO PRINCESS STYLE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback