Gästbloggare !!!!

Tjenare! Prinsen här, tänke att jag får göra ett gästinlägg här förening gång skull. Jag och Fia är Påväg tilö väla för att hon behöver tydligen köpa 100 saker idag så tänke att jag kunde åka med och va social och umgås med henne :) men vi har redan valt på väla 1 gång innan idag och käka grafittit, det gick helt klart ner! Sen va vi tvungna att åka ner i stan för jag skulle fixa en ny tid hos tattueraren, men så blev inte fallet :/ för där va inga tider just nu! Men nej nu får detta vara nog för nu ska hon handla och det e jobbigt att gå och skriva samtidigt. Så ha det så bra och Fia ! Du är en sjukt underbar person och vän så förbli den du är både på insidan och utsidan! Ändra inget ! / Prinsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback