Godmorgon härliga måndag !

Hej bitches !
Shit vilken härlig morgon :D solen skiner, det är vindstill & helt ok med värmen :)
Jag ska strax ut & rida häst nr 1 för dagen :) Har JÄTTE ont i magen idag :( Typ vid solarplexus :S Gör seriöst cp ont ;/
Sov hos Mr Prince inatt ;) Myyyyys ! Snäll som man är körde jag honom till jobb imorse ;D Yäääää so princess style :D Idag är det möte på international atis, lär säkert vara mycket bra som vanligt ! Synd man själv inte kan närvara :/ Men nästa fredag får jag träff massa underbara pro aqua folk <3
Idag ska jag faktiskt köpa kylskåp till mitt hus ! Är fan påtiden att jag gör det haha ;)
Ska även ha gardiner + hyllor ! Och en köksbänk !
Nej nu ska jag ut :) !
IDAG BÖRJaR JAG PÅ CP DIETEN IGEN !
Ska gå ner 7 kg innan tropical hade jag tänkt !!!
Det kändes hemskt att inte kunna köra inom mc donalds påvägen hem & köpa mc toast :(

NU ska jag rida miiiiile !


Är ledig i helgen från BJ & även nästa helg för då är jag på troooooopical Island :D:D:D:D !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback