Godmorgon mina fina bitches <3

Tjaaa !
Sov hos Malin inatt ! Min säng gnällde som fan var gång jag vände mig & det störde mig så vakna var gång haha ;) Drömde en jätte sjuk dröm, höll som vanligt på att dö i en hiss! ( Har drömt det många ggr tidigare) Skilda världar är riktigt spännande nu :) ! Mycket drama & intriger ! Satt nyss här & tänkte att jag kommer inte vara hemma speciellt mycket dom kommande 2 veckorna :S det känns ju inte allt för stabilt om ni frågar mig :/ På fredag alltså om 2 DAGAR flyger jag till tropical Island ! Det kommer bli typ... Crazy? Nej det är för ett milt ord ! Det kommer bli sjuuukt iaf x) ! Tror jag är hemma vid typ 18.00 tiden på knutan på söndag ? Lär va fylld med ångest & säkert antingen mega full eller jätte bakfull? Sen är jag hemma i 4 dagar sen åker jag till Göteborg på fredag & kommer hem på söndag ! Jaaa vaaad ska jag göra där ? JO jag ska spelpa in en musik video ;D Fett va :D ? Ska va sån bikinibrud i högklackat om jag fattat saken rätt? Haha kommer nog bli ganska galet det med x) Men man lär inte ha så mycket tid att träffa sina vänner här hemma & det skär i hjärtat. Jag BEHÖVER få träffa mina vänner när jag mår som jag gör , mina vänner här nerifrån. Aja när jag är på tropical & musik video inspelningen så kanske man kommer på andra tankar & förhoppningsvis så svalnar vissa känslor. Men det vet jag att det inte gör. Jag kommer noija sönder mina tankar & kommer gå rundor med en sån äcklig obehaglig känsla inom mig ;'(
Gaaaaah vill inte ;( Varför kunde inte allt bara vara som jag vill ? Allt hade varit så mycket roligare & mysigare men jaja. Så är det INTE ! NU ska jag ut & rida i det fina men kalla vädret ! Ska försöka rida iaf 2 st innan ja ska sola kl 13.10. Senare idag ska jag träffa Prinsen :) Imorgon ska jag & Malin kolla skilda världar igen :) Kommer inte träffa Malin innan måndag nu ju :( buuhuu... åååååååååh fatta så tidigt jag måste ta tåget på fredag bara för jag ska ha min stora rosa princess väska !? Asså ja paaaaaaallar inte ! Jo det är värt det för jag tänker INTE bara flyga med handbagage !? Det är ju bara så NOT princess style !
Nä jag måste ut nu !
Vi hörs senare

Kyss & slem ni vet från vem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback