Godmorgon mina fina bitches !

Hur är det med er idag? Själv rullar det på i vanliga rutiner !
Trodde seriöst jag skulle DÖ efter powerwalken igår MEN jag hade faktiskt bättre kondis än jag trodde ;)
Idag ska jag & Malin gå powerwalk i råådalen :P Ska bli mycket intressant haha ;D
Jag har glömt mitt kort + körkort hos prinsen så jag hoppas min bensin räcker annars är det kört :/
Va på ikea igår & handlade massa kul till mitt hus :D Äntligen köpte jag fete lampan som jag velat ha länge :P
Köpte även

Gardiner
Svarta prasiener (!?)
Princess muggar ( Rosa varm chocklad muggar )
Dörrmatta ( Slipper ha halva gården i huset)
Rosor ( Jag älskar rosor <3)
Fete köksbänk ( Ska bygga ihop den bara ...)
En rund matta
& ett kylskåp :D


Nu börjar här ju se ut som en riktig lägenhet fast i ett hus :P
Ska beställa ett tvillingkort också så jag får massa kanaler på tv !
GAAAH är det någon som vet vart man kan köpa en sån där rispuff !? Skulle vilja ha en i brun eller vit ! Säg till isf !
Nu ska jag ut & rida !

Pro aqua princess of international atis är typ ...
Bäst...?
hähähähähäh ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback