Godmorning beautiful !

Hej alla !
Inatt sov det 2st snygga pojkar i min säng :D Vadå mysigt ?
Tihi !
Jag ska snart ut & rida min första häst för dagen ! Måste trimma dom ordentligt nu ! Har blivit lite dåligt med tid senaste tiden ( kan man skriva så !?) Men måste lära mig planera mitt liv igen men nästa vecka är allt som vanligt igen ! Tur för er haha ;) Måste ta tag i solandet också ! Jag är vitare än vitast ( enligt mig själv !)
I helgen ska jag jobba på lördag på löila hlvetet ! I Lördes tävlade jag Burban & var felfri & fick rosett :D Var även ute & festade i lördes :) Hmm känner på mig att jag måste nog skriva ett JÄTTE inlägg senare idag & berätta vad jag pysslat med dom senaste dagarna (veckorna!?)
Snart är det även dax för tropical Island med international atis & andra pro aqua folk !
Blev sjukt deppig när jag fick veta att min Carro inte ska dit ;( Blev faktiskt jätte jäätte jääääätte depp !
Buuhuuu saknar ju homie från norrland  ♥
NEJ nu ska jag ut & rida sen väcka prinsen i sängen ;)
Puss hej :D
Full & glad som det ska va !

Kommentarer
Postat av: Carro

saknar deeeeeeeeeeeeej!

2011-08-18 @ 09:31:37
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback