Gone with the wind

Idag önskar jag att jag blåste iväg med vinden, bara så där smidigt & lätt utan någon märkte något. Jag har tänkt mycket idag Ooooh vad jag har tänkt. Hmm att köra bil & må dåligt är iaf inte min säkra sida precis, tror ja hållt på att köra av vägen minst 5 ggr idag för ja suttit & tänkt på annat & glömt alla trafik regler lätta som svåra. Har solat & varit i Ängelholm & hämtat mat till hästarna. Vägen har aldrig varit så lång & sola har aldrig varit så tråkigt. Dieten går bra iom man inte har nån lust för varken mat eller att dricka något. Ja orkar inget för bara jag tänker lite på det så gråter jag, när jag gråter så gråter jag inte lite. Det rinner som floder. Det värsta med detta är att jag vet att detta kan sitta i flera månader ;S Bara om någon månad är det vinter !!! PANIK PANIK PANIK !!!
Jag orkar seriöst ikke mer... detta tar för mycket på mig ...
Idag har jag legat här förutom när ja kört iväg & gjort 2 saker som jag var tvuuungen att göra...
Jag känner mig så ... meningslös, bortkastad, & extremt oduglig.
I helgen ska jag sova hos Malin <3 Detta med att vara själv kills me slowly.
Men jag är utvald att vara det känns det som.
Veckan som kommer lär bli ett rent helvete fram till fredag då jag åker.
Tur jag åker bort ett ta så folk slipper bli ledsna , besvikna , arga osv på grund av mig.
Jag ställer bara till det ;/ Notera nästa helg hur skönt & stillsamt det är utan Princess. Inga tröga kommentarer eller något som går sönder, ingen jobbig party princess att hålla koll på & ingen som bringar otur.
Jag har fan otur med allt & dom som umgås med mig får också alltid sån otur! ;S
Baaaah !
Vad har jag gjort för att förtjäna att må & vara så här ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback