Handlat frukost - check !

Yeah allt är fixat med stallet & nu har jag varit & köpt nybakade bullar på bageriet ;) haha Jag låter han där i sängen sova ett tag till så ja kan blogga lite ;) woohoo !
Har kommit in i en sån period då jag äter brownie HELA tiden :S ikke så sunt men så JÄVLA gott haha ;)
Imorgon ska jag luncha med bästaste Malin ♥
Efter det ska jag börja på min cp diet igen ! Ska ner 7 kg innan tropical island hade jag tänkt !
Baaah kommer lida som fan men det är det fan värt !!!
Kommer ni ihåg sist när jag gick ner mer än 10 kg !? Galet !
Denna gången ska jag inte vara benrangel , bara nästan (a)
Måste va smal på tropical för när man är där är man fan allt annat än nyttig haha ;D
Idag kommer ett nytt naruto avsnitt :D Har inte sett dom senaste 4 avsnitten för jag inte har haft tid :S Hmm ..!
OJ FAN måste in & anmäla till tävling nu ! Hade tänkt debutera Fornarina på tävling nu ;) woohoo VM nästa ? haha :)
jag har btw fortfarande ont i magen ;/
Chocklad är gott <3

Kommentarer
Postat av: Carro

OMG! snälla, de mej dina DIET TIPS :D!!

2011-08-18 @ 12:07:13
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback