Im back !

Jag är tillbaka bättre än bäst ;)
Hahahaha jag dör lite...?
Hur fan pallar folk hitta på rykten & massa allmänt skit snack om mig hela tiden?
Aa jag VET om att jag är awesome ? Ni behöver inte påminna mig ;)
Men att hitta på lögner är bara onödigt !
Jag fick tex veta igår att jag tydligen är förlovad !?
Ehhh... okey..?
Med vem då om jag får fråga ..?
HAHA sjukt ;D
Sen att folk är inne & läser min blogg som jag inte visste är ju bara kul.
Men nu vet man hahahaha
Åter igen jaaaaaaaaaa jag vet jag är bäst!
Kul ni tycker mitt liv är så jävla bra att ni måste hitta på massa skit för ert eget suger ;)
HAHA

Nähe åter till dagens to doooo !

Ska när jag pallar gå ut i regnet & rida 3 hästar, jobbade i BJ igår på Le cardinal :) Det var meeeeega kul !
Fick höra en massa x) Intressant !
Ska på bio ikväll med Malin också :D:D:D:D:D
Så nu måste jag snabba på litta !

Åh ni vet när man känner sig glad hela tiden?
Man tänker så där lite extra på någon & man blir så där jätte glad?
SÅ känns det nu !
Iiih !


Happy princess :D !



Puss på er bitches !
Woohoo snart åker jag & fler international atis folk på pro aqua resa till Tropical Island :D !
Måste börja sola solarium ordentligt nu så jag är riktigt brun ;D !
WOOOOOOHOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback