Ingen vet hur det känns

Hej alla förlåt för emo inlägg men jag måste få skriva så om ni ej gillar det bläddra ner till dom lyckliga dagarna.

Jag har tänkt hela natten , verkligen tänkt ! Men kom inte fram till något vettigt mer än att jag verkligen är ledsen. Tur jag ska åka till tropical island med international atis nästa fredag tidigt på morgonen & vara iväg i 3 dagar ! Tror mitt <3 behöver det. Det ligger fortfarande där borta, bortkstat & sönder. Men det lär läka nån gång precis som det gjort innan. Men det tar tid, för lång tid & jag hatar vintern mer än något annat & nära till mig vet precis varför...det jag inte kan få ut är att jag inte duger. Hmm vad ska man ändra på ...? Jag är för snäll det säger alla. Men jag tycker om att vara snäll ! Orkar inte att fast man tycker man är det får man ändå folk ledsna/arga. Baaaaah ! Nej nej nej Prinncess du har failat again. Nu ligger du ensam här igen & tårarna rinner som floder längst dina kinder. Bra Princess du lyckas aldrig. Du har inte ett fint yttre Princess, tur du tagit tag i diten igen & insett att du måste göra något. Det finns alltid någon som är bättre & finare än dig. Princess vet vad hon gjort & allt är hennes eget fel. Har insett  att Malin hade rätt från första början & det gör inte saken bättre. Varför är jag så blind? Jag måste inse att ingen tycker jag är värt det. Åh stör mig att jag inte kan skriva här vad jag tycker & tänker !!! Varför kommer det alltid någon som är bättre än mig? Varför får aldrig jag vinna ? Varför är det ingen som tänker på mig i dom banorna ? Varför är det alltid just jag som ska bli ledsen ...? Nu ligger jag här i fosterställning i min soffa med mitt täck & massa kuddar & gråter floder... Figgis ligger här med mig & ser ledsen ut. Han märker nog att hans matte är jätte ledsen. Tur jag är bra på teater iaf.. för jag kan skratta & ja kan leeee men sorgen i mitt hjärta kan ingen se.

Nähe jag har ingen lust att åka till Malmö idag, ingen lust för kräftskiva imorgon & ängelholm grejset som jag längtat till känns inte heller speciellt lockande... Jag vill inte vara ute bland massa folk när jag är leden & gråter 24/7. Fan då gör jag Malin ledsen ;( Vill umgås med henne i helgen men ja pallar inte Malmö idag ;/ Får ringa henne sen & höra om vi måste åka dit eller vi kan göra något annat ikväll. Ja ville se maskinen men ja...  Usch va jag känner mig värdelös nu. Nu ska jag äta diet frukost & tänka vidare.

Im sorry I cant be perfect
Men jag försökte iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback