It still hurts, bad.

Jag har ridit mina 3 shiningstars nu, så nu är dom nöjda & glada. Synd ikke piloten är det ( jag är piloten för er som inte fattar ?) ÅH jag måste åka & handla men jag PALLAR verkligen inte ! Har fått upp prasiener & gardiner nu så nu kan jag ÄNTLIGEN ha helt mörkt här inne även på dagtid ! Ni som sett mitt rum som jag hade när jag bodde inne hos mina föräldrar vet att solens strålar aldrig fick komma in på mitt rum ;) Mycket mysigare när det är mörkt ! Ska beställa ett tvillingkort till min tv & damma av mitt XBOX. Måste köpa en kaffe kokare så mina underbara vänner kan få komma hit & dricka kaffe , mikroungn, vanlig ungn ( en sån liten ) , BRÖDROST , våffel järn & mackjärn. Det ska jag köpa imorgon tror jag om jag har lust. Råkade spilla svart nagellack på mina nya vita gardiner idag. Smidigt av mig ? Tar jag inte sönder saker så förstör jag dom? Aja bryr mig inte om gardinen för det syns iaf inte & det stör inte mig!  Fuck när ska min otur ta slut? Jaha jag är bara lite olycklig just nu & det är åt helvete men ska förhoppningsvis få ur mig det innan jag åker till tropical ! Annars lär det bara spåra där & det vore ju lite tråkigt eller ? Nu ska jag bara ligga här tills maten är klar & kolla naruto, orkar inget annat.

Soo damn beautiful !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback