It still hurts...

Jaha såg att Malin skrivit på min blogg ! Flåååt ska försöka komma igenom det men det gör ont ;/ I dont like pain... Vi ska kolla på skillda världar snart sen får jag se om jag lyckas få någon sömn inatt UTAN att gråta & tänka. Fast tänka kommer jag nog göra. Kommer alltid precis som förra året undra ... varför ? ;'(
Varför varför varför varför varför ...?
Orkar inte att jag inte kan sova heller... snart ser jag ut som ett vandrande lik alltid. Precis som förra året....
Jag är nattuggla men en uggla sover ibland men det kan inte jag nu.
Det är då jag mår som sämst & tänker heeelt fel !
Nej nu vill Malin att jag ska skita i att blogga & kolla skillda världar & så får det bli !
Lär väl komma något hemskt inlägg när jag sk sova som vanligt... antingen här eller på nattstad.

Inte änns min favvo låt Radiohardcore gör mig glad & det är MEEEEEEGA illa ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback