Jag har fallit dit igen ;/

Varning för känslosamt inlägg.
Ni som ej bryr er utan bara vill läsa om ytliga princess bläddra förbi !


Känslan som jag känner just nu inom mig skrämmer mig enormt mycket. Jag känner igen den sen förr, exakt 1 årsen om vi ska vara så noga. Det gör ont i hjärtat, jag kan inte sova , jag gråter , jag nojar sönder mitt sinne & jag får inte ut något av det mer än att jag blir extremt nere & ledsen. Jag har fallit dit igen ;/ Jag har inte lust till något alls längre. Vill ingenting.. Jag vill bara sitta här i mitt hus & vara emo för mig själv & se hur det blir( Ok jag vill hellst ikke sova själv för då blir jag bara 10ggr värre som ni kanske redan vet). Jag ser inget positivt alls längre. Så när fick jag detta emo ryck? Jo det fick jag igår efter min powerwalk när jag insåg hur ensam jag egentligen är. Jag är tydligen inte värd att ha någon alls längre. Vad gör jag för fel ? Jag försöker vara snällast i världen & ställa upp så mycket jag kan fast jag har 200 saker för mig varje dag men ändå så duger man inte. Man är inte änns i tanken. Måste säga förlåt till prinsen för att jag var så tyst & konstig igår men blir så när jag är "emo". Förlåååååååt ;/ Det regnar ute idag , emo dag for real... men ikväll ska jag ut & gå med Malin. Hoppas inte jag gråter allt för mycket då. Nä jag ska inte gråta inför Malin ! Igår grät jag för första ggn på väldigt länge. Det kändes allt annat än bra ska ni veta! Jag vill inte må dåligt längre jag vill vara glad & lycklig som alla andra ! Varför kan jag aldrig få bli det !? Jag har nästan allt man behöver men det räcker inte. Har man inte det där lilla extra rasar världen samman ändå... Jag känner mig värdelös & allmänt oduglig. Jag duger verkligen inte till något eller någon. Alltid något fel eller något imellan. Princess ska tydligen vara ensam. Jag hatar mig själv för jag aldrig duger. Jag hatar förtillfälet mitt liv & är väldigt less på det. Jag vet att de få personerna som lyser upp mitt mörker blir ledsna när jag skriver som jag gör men det är ikke erat fel. Ni är underbara & ni har varandra. En princess mer eller mindre hade inte gjort någon skilland jag lovar. Vad ska man med mig till? Just det jag är sån över snäll för jag vet inget annat för jag duger ändå inte för någon. Fy fan vad jag är långt nere i det mörka hålet igen. Jag trilla dit igen ;/ Måste ta mig upp NU innan jag faller dit på riktigt igen på heltid. Vi går mot mörkare tider & det märks på mig. Jag orkar inte vara ledsen en hel vinter till.
Då ger jag hellre upp forever.

I try not to think about the pain I feel inside...
It hurts ;/



Snälla inte igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback