Jag kan skratta & jag kan le, men sorgen i mitt hjärta kan ingen se...!

Nepp det kan ni ikke & jag kan säga att jag mår jääätte bra & allt är OK men egentligen ser ingen hur det ser ut på insidan? Hmm konstig filosofi. Jag är iaf klar med ALLT som jag skulle göra idag ! 3 hästar ridna, hela stallet är färdigt & här sitter jag. Väntar på kl ska bli 12.45 så ja kan köra in till stan & sola. Sen ska jag hem & ta en lååååååååååång dusch & kanske börja fundera på vad jag ska ha med till tropical? Jag är sämst på att packa :S Ska nog tvätta lite också, känner mig duktig som kan det helt själv :) Kanske gå en runda med Figgis så han blir glad ? Jag ska om jag pallar göra en video blogg. Jag tänkte skriva ett långt emo inlägg nu. Men jag låter bli. Det spelar ändå ingenroll ... jag har filat ner mina naglar så dom inte ser ut som klor längre, mjaooo! Ska göra fransk manikyr på dom imorgon hade jag tänkt. Måste ha fina naglar till tropical :):)

Åh mina känslor är så jobbiga ... varför måste dom vara det ? Varför skulle dom vakna till liv igen !? Kunde dom inte stannat på " hähä " nivån !? Varför skulle dom göra så här mot mig? Så onödigt...

It´s easy to fall in love.
The hard part is finding someone
to catch you...


Nu ska jag iväg in till city !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback