Jag måste...

Imorgon måste jag lätta på mitt hjärta, sy ihop delarna som ligger i bitar, bli hel igen. För det här funkar inte. Hjärnan säger NEEEJ hjärtat säger JAAAAA & Själen säger ge mig ro. Jag måste samla ihop mig. Ta mina känslor & tygla dom extra hårt. Det här ska inte få hända en ända gång till för då stryper jag mig själv ! Att ha legat här i 4 dagar gråtandes med världens hemskaste känsla inom sig vill inte jag ! Jag klarar verkligen inte av det OKEY !? Sanningen plågar en som om någon sätter en kniv i härtat gång på gång men jag får väl leva med det. Jag ska leva med att jag inte räcker till, att ingen vill ha princess, jag bara är en snäll filur som känns bra att ha då & då. Men vänta bara ... Om jag pallar vänta så ska ni nog få se! Om jag hinner bli "klar" med mig själv i tid så kanske jag kan leva med att alltid vara den snälla men ensamma princess, jag har ju faktiskt mina underbara vänner som jag älskar så ♥ Ni är bättre än bäst & ni ska veta att princess finns alltid där för er ! Jag hoppas ni aldrig lämnar mig ! Den här sommaren har jag verkligen fått veta vilka som är riktiga vänner. Dom som litar på en till 110%, dom som alltid finns där & dom jag har absolut roligast med! Visst detta året har varit en plåga för mig precis som förra var ren tortyr för mitt phsyke. Men dom senaste 2 månaderna har jag varit obeskrivligt lycklig ! Kommer inte ihåg senast jag var så glad om jag ska vara ärlig? Man kan nog nästan säga att det har varit bland dom bästa månderna i mitt liv iaf. Mina underbara vänner , galna fester , nooodels , BIO var & varannan dag, bil turer hit & dit , lisseberg, jag slapp sova själv sen blev det lite hähähä m.m. Ja det var fina månader :) Nu är det anorlunda, inte på det sett som jag önskat. Hade jag fått bestäma hade jag fortsatt leva på mina rosa moln, nu är jag tillbaka på jorden, något ner grävd men jag är påväg upp igen! Jag kommer aldrig sluta hoppas, ja kanske får ur mig allt men långt inne finns mitt hopp om mina önskningar. Har man inte det pallar man inte leva. Iaf inte jag som ni kanske märkt? Jag har känslor för någon som inte har det för mig på det settet. Det vill säga jag kan verkligen inte göra något alls för jag är jag ? Visst jag kan ändra på mig jag är sån det vet vi sen förr! Men det här är anorlunda. Personen i fråga är sååååå underbar ska ni veta iiiiiiih blir glad bara av att tänka ! Därför kommer jag göra allt som står i min makt för att han ska vara glad ! Mina känslor kommer inte svalna bara att vara anorlunda, som alla vet skulle princess aldrig ha hjärta att förstöra någon annans förhållande. Det finns inte i min värld. ( Synd att mina före detta vänner ikke fattat det än efter så många år men vet ni vad? FUCK ER !) Jag kommer alltid finns för honom när han behöver mig, för han var hela tiden så snäll mot mig, något som jag inte heller direkt är van vid att killar är. Han är en så fin vän ska ni veta, en av dom bästa! He makes princess smile :) Jag blir så glad av att umgås med honom! Fast jag kommer sakna vissa bitar som inte längre kan existera. Men jag accepterar det fast det krossade mitt härta, är du glad är jag glad ♥
Sen har vi personen som funnits för mig hela vintern som är själet till att jag kanske existerar just här idag, Malin miiiiiiiiiiin Malin ! Hon finns alltid för mig ! Min ända nära tjej polare som aldrig gnäller på mig ( ok ibland men det är så lite så det är inte lönt att nämnas ;) ) Jag är så sjuuukt glad att jag lärt känna henne så här bra som jag gjort ! Hon ställer alltid upp & hon har gått igenom mycket med mig ! Hela vintern fick hon hör på mitt "hej jag vill dö snack" men hon hjälpte mig upp ur skiten ! Malin hoppas vi alltid kommer vara så här bra vänner , du är bäst ♥
Visst det kommer dagar då jag vill blunda för verkligheten , då jag kommer tänka " varför kunde det inte varit jag...?;( " Jag kommer bli ledsen & gråta floder men då finns mina vänner. Men shit vad jag önskar & vad jag hoppas ! I want my dreams to come true ! Hmm vem vet det kanske dom gör ? Ingen kan se in i framtiden tydligen :p Jag ska leva på hoppet & imorgon ska jag lätta på hjärtat en sista gång, något jag inte klarat göra någon gång innan i livet. Jag lovar att efter imorgon slipper ni mina emo inlägg. Dom ska bara vara positiva, om ja så ska låssas att jag är glad ska jag göra det! Visst vissa dagar är värre än andra men ja ska försöka för er skull :) Imorgon ska jag även göra en annan sak, ska bara övertala mamma om det haha ;) Nej nu ska jag ta fram min hemska bok jag har där jag skrivit ner allt hemskt jag inte vågat skriva här tidigare & skriva ner ALLT så jag inte glömmer något till imorgon. Hmm det känns nästan som man är kär men ändå inte !? Hmm märklig känsla !? Jag kommer aldrig att tycka om att sova ensam skulle göra vad som hellst i världen för att slippa det..mmhmmm ! Nej nu ska jag se mitt sista Naruto avsnitt som jag missat sen ska jag gråta mina näst sista tårar.

Hoppas ni förlåter mig.

Föralltid er Princess















P.S Mitt i mitt gråtande innan idag syndade jag & åt lite chocklad, tänk vad lite chocklad kan göra med princess tanke sett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback