Jag trodde inte...

...att det skulle göra så ont..
Asså bara tanken dödar mitt hjärta ! Bara tanken ! Det värsta är att tanken kommer bli verklighet & om det gör så ont nu i bara tankens värld hur ska det då gå när det blir verklighet !? Det känns som någon sätter en trubbig kniv i mitt bortkastade söndriga hjärta & plågar det långsamt men säkert. Hjärtat ligger fortfarande där borta & skriker & har ont. Det märks att jag inte har det just nu. Jag vägrar lyssna på mina vänner. Jag verkar sur & bitter men i själva verket är jag helt förstörd inombords, man vänder taggarna utåt. Avundsjuka, besvikelse, ensamhet, panik, sorg, smärta, ångest, VÄLDIGT fel tankar spökar m.m. Det gör så ont. Jag börjar mer mer bli anti facebook igen. Det sårar bara ännu mer. Fan vad jag hatar att jag är jag just nu ! Jag önskar jag var någon annan som inte alltid fick hjärtat bortkastat. Jag kan verkligen inte göra mer än vad jag redan gjort !? Jag är meeeega snäll , jag ställer upp mer än vad jag borde, jag .. jag .. jag... jag försöker ... men ingen uppskattar det...! Jag kommer alltid förbli den snälla Princess men inget mer. Ok att ingen uppskattar det var väl dumt skrivit men ingen faller för det kanske man ska skriva ? Jag kanske ska bli elak ist då kanske det går. Bli värsta bad princess, the biaaatch. Egoist & tror hon är störst bäst & vackrast? MEN det är ju fan inte jaaaaaag ;( Jag är inte sån ! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH fuck detta äckliga jävla cp liv !!! Jag hatar det !! Mmm hata är ett starkt ord som man bara ska använda när man verkligen menar det. Jag menar det. Att gråta 24/7 & sitta & vara ledsen & ha ett hjärta som gör ont är fan inget kul alls ! Hur man än vänder & vrider på saker så får man inte ut något positivt ! Jag är långt nere, jäääävligt långt nere! Jag vill ingenting mer än att bli lycklig. Jag vill kunna SOVA , kunna tänka att ååh imorgon blir det en underbar dag, sen vaknar man & tänker iiiiih vad jag älskar livet !!! OK tillbaka till verkligheten, jag kan inte sova för jag tänker massa hemska saker så det slutar i gråt & massor med panik och extremt mycket pain, så sömn blir det bara när jag sover hos Malin typ. När jag väl sover & vaknar tänker man, faaaan drömmarna är fan så mycket bättre än verkliga livet. Livet är som en verklig mardröm. Din mardröm är min verklighet. Im crying right now...

Jag har faktsikt satt upp mina princess style gardiner i mitt lilla hus idag. Ligger saker överallt som jag inte pallar bygga ihop. Har ingen lust alls för det. Nu ska jag rida snabbt !
Lär komma fler inlägg under dagens gång.

Lovekiller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback