Känns mycket bättre !

Så nu är jag inne hos mamma & pappa ! Känns mycket bättre :) När jag fått igång mina kanaler på TVn & fått in min kamin DÅ kan jag sova där ute men fan inte nu :/ Jag vill verkligen inte sova själv ;( Imorgon ska jag sova hos Malin :) Vi ska ut & gå powerwalk & kolla skilda världar :D Men på förmiddagen ska jag rida mina shiningstars osv sen får jag vänta till Malin slutat jobb. Åh fan vad det suger att allt blivit så svårt när det var så lätt innan ;/ Tänk för en vecka sen var jag happy face för jag slapp sova själv. Nu nästan bölar jag för jag inte vågar sova själv !
Usch vilken mardröm det blev...jag saknar det, aaaahh ! Som jag saknar det!
Förra måndagen var det exakt på dagen 1 månadsen jag slapp sova själv typ på jätte länge :) ( Hmm med en kille då alltså ! Sover alltid hos bästaste Malin på helgerna !) Veeeet jag är ett datum freak ! Aja i 1 månad & 2 dagar fick iaf jag vara happy face & känna att jag slapp sova själv. Men FAN vad jag saknar det :/ !
Detta är så jääävla tråkigt .. att sova själv! Inte ha någon att glo på tv med eller snacka om typ ingenting ?
Nu ligger man här & bara tänker. Tänker & tänker & tänker & tänker & tänker & tänker & tänker & tänker liiiite till.
Jag ligger & fantiserar, så som jag hade velat ha det!
Då somnar man glad iaf när man väl somnar :)
Problemet är när man vaknar & man inser att det inte alls är så ;/
Men jag är glad för det jag har, vänskap!
synd man inte kan sova tillsammans för det
Bara för man råkar var en tjej &
en kille.

Åh jag har så mycket att sääääääääääääga !
Får blogga mer imorgon för jag kan mala på i timmar!

Nu är jag jätte trött för jag har inte sovit ordentligt sen ja sova hos Malin men då ringde massa idioter & väckte mig hela tiden?
Så nu ska jag dröma mig bort i min egen värld där allt är som jag önskar :)
Och imorgon vakna upp i verligheten ! :/

Jag hatar att jag inte kan ligga & klia dig ditt mongo ;) !

Nä nu ska princess sova !
Natti natti bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback