Känslotrassel

Det är pillren som gör mig så här över känslosam & att känslorna hoppar upp & ner.
Ena dagen är jag över lycklig & allt i världen är bättre än bäst.
En annan dag är jag sur & sne på allt & alla.
Och nu, nu är jag JÄTTE nere....
Hoppas detta går över snart för så här pallar inte jag ha det ! Att ha den känslan som jag hade när jag mådde som sämst vill jag verkligen inte !
Har ridit 2 st hästar & åt precis diet frukost. Den är typ näst godast på hela dagen !
Lunchen äter jag minst men det är godast på hela dagen !

Idag är en sån dag jag egentligen vill ligga i min säng med en borwnie längd, Cola & fanta , chips & dipp & bara kolla Naruto!
Men det går ikke... eller kolla Naruto går men inte resten...!
ÅH idag är det ju torsdag så idag släpps ett nytt avsnitt :D Nu blev jag faktiskt lite gladare :)
Sen blir jag också glad av att tänka på att om 1 vecka & 1 dag åker jag med international atis + allt annat pro aqua folk till tropical island i 3 härliga dagar :) !

Nä nu ska jag fortsätta må dåligt...
Ska rida min fina burbis snart !
Mannen i mitt liv ♥

Jag har sakt det förr
gult är inte fult
när du är brun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback