Kräftskiva / Jobb

Måste ju blogga innan jag drar iväg på kräftskivan för ja sticker direkt från den till jobb sen !
Damn vad trött jag är ;/ Hur ska jag orka vara vake inatt !? Aja det går nog !
Imorgon är det underbara bakis söndag <3 Tack tack tack bästa dagen på hela veckan om ni frågar mig :)
Jag har nog ett förslag om vad vi kan äta imorgon !
Bestämde innan att ja börjar på dieten på måndag , lär dö annars & det vill jag ikke !
NU ska jag snabba mig att fixa mitt face med lite make up det vill säga lite mascara ...
På måndag ska jag soooola <3<3<3<3
Tänker verkligen inte vara vit på tropical ! HELL NO ! So NOT princess style !
Nähe... nu ska jag klä på mig.
Hörs imorgon från Malins place !


En bild som jag själv har tagit :D !
woohoo så duktig jag är ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback