Men ÅÅÅÅÅH !

Jag vill bara skriva hela tiden !! Jag har så mycket att säga !!! FAN DÅ !
Jag måste få ut det annars .. aa jag vet inte men detta nojar sönder mig !
Men jag är inte emo , jag är glad :) Men vill få bort alla frågor & ta emot alla jobbiga svar.!!
Jag hör hellre ett jobbigt svar än att gå & undra för då tänker jag heeeeeeeela tiden & det är bara svin jobbigt !
Inatt kommer jag inte våga sova iom det som hände inatt ;/ Åh vad jag seriöst HATAR att jag inte kan sova hos dig !

Jag vet att man inte ska säga så här men jag har en känsla av att jag blir kanske mördad inatt :S
Det var nån här inatt. Han kanske bara kolla läget ?
Inatt kanske han är tillbaka igen & försöker komma in !
Asså skulle nån göra det hade jag fått panik sen hade jag ALDRIG I HELA MITT LIV sovit utan nån annan i samma rum !

Så om jag dör inatt hoppas jag ni vet vilka av er som jag verkligen älskar mest.
Usch asså jag är seriöst jätte rädd ;S;S;S;;S;S;S;S
Klart det ska va folk eller spöken här & skrämma mig ?
Jag är ju sjääääääääääääälv !

Fan vad sjukt ! Nu ska jag helt plötsligt inte sova själv :) Sorry Figgis måste tyvärr dissa dig inatt fast du är mysig men jag hitta något som kändes tryggare. Där ja inte behöver vara rädd.
Åh palla att jag är en sån mes :S
Men jag ska inte fly från mina frågor! Ska få ut allt så snart Mr beautiful have time for it !
Idag lär jag blogga mycket :) Iaf fram till kl 12 sen blir det princess time.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback