Min min min min min min min min min ( som fiskmåsarna i hitta Nemo säger )


- Vi kan ta oss från palatset, se världen !
Litar du på mig !?

*-
Vaah ...?

-
Litar du på mig !?

*
-....ja :) !

Dom åker iväg på den flygande mattan & sjunger " en helt ny värld".
Jag gråter var gång...

När dom är tillbaka på balkongen:


*- Godnatt då, min vackre prins :)

- Sov gott prinsessan :)

KYSS !

OMG vad jag kan hela den filmen utantill ! Älskar den ! Jag vill också ha en fin prins :/
Men jag duger inte för någon, jag är bara en snäll princess & inget mer.
Jag är avundsjuk på er som har någon.
Håll hårt i dom ni älskar !!
Uppskatta det ni får!
För det finns personer som mig,
som inte får någon.
Jag står bara ledsen & ser på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback