Mmm eller hur...?

Mmmm whatcha say....
Mmm that you only meant well?
well... of course you did...
Mmmm whatcha say...?
Mmmm that it's all for the best?!
of course it is....
Mmmm whatcha say?
Mmmm that it's just what we need
you decided this
whatcha say....?

Nä nu kan jag inte ligga här inne & gråta mer, måste göra något ! Ska rida mina hästar så vi hörs om 3 timmar när jag är klar. Sen har jag inget att göra så då ska jag väl fortsätta sitta här & vara ledsen...
Söndagar ska vara mysiga, jag & Malin har infört vår bakis söndag för söndagarna ska vara bra dagar.
Sen förr i tiden... på kvällen va jag alltid med min kärlek, då var jag glad & tyckte söndagar var mysiga.
Idag kunde jag inte ha bakis söndag med Malin...
Att sitta själv en söndag när man mår obeskrivligt dåligt är fan allt annat än kul...
Döda mig typ ?


Jag vill vara den vanliga Princess igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback