MmmHmmm

I'll be there for you, always, always and always
Just look over your shoulder
I'll be there,
always

MmmHmm... I will be ! Nä usch så mycket som snurrar i huvudet som stör mig ! Baaaah help me out ;/ NU ska jag ta min lilla tjocka , söta , galna lilla Figgis & gå en runda med honom. Jag kan tänka & gå samtidigt som han är lycklig ? Sen när jag kommer hem ska jag duscha. Sjunga i duschen, det gör jag alltid när jag har problem med något. Känslomässiga problem... Då sjunger jag hela tiden. Man får mycket mer känsla i det man sjunger för man menar det på ett annat sett. Jag menar varje ord jag sjunger. Därför behöver jag få sjunga ut !  Nä nu är det Figgis time :)!


Baby Booo I Love Yoooou ♥
Det märks på honom att han inte tycker om att se mig ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback