No life

Nepp det lär jag ikke ha för ja.. usch skulle kunna skriva SÅ MYCKET SKIT här men får fan hålla inne en del ! Jag orkar iaf inte mer & har ingen lust till något. Har gått PW med Malin i skogen & på grusvägarna & det kändes gött. Hade det ikke varit för Malin hade det nog ikke funnits någon Princess. Jag har börjat tänka för mycket & nu inser man hur tråkigt liv man har egentligen. Som sagt vänner & familj är underbara men det hjäääääääälper inte. Jag har ingen livs lust iaf just nu... det är meningen att jag ska vara ensam. Ensam är stark jo tjeeeeeeeenna ! En käft smäll på puckot som kom på det talsettet! Nä nu ska jag duscha sen in till stan & förhoppningsvis få ur mig lite emo talk. Fortsätter jag så här slutar det illa. Ni vet ju vad jag lova sist det var så här. Att om jag trillar dit igen så .... ja ni vet. Tråkiga är att jag alltid håller vad jag lovar. Det finns inga undantag.
Och jag är verkligen less på allt.

NU -> duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback