Ny målade naglar :)

Jag & Malin var ute på powerwalk innan & det var riktigt nice :D Vi va ute mer än 1 timme ! Wiiiihoooo !
På torsdag ska vi ut igen men då en större runda ;) Jag går ju powerwalk varje dag men tisdagar & torsdagar en månad framåt ska jag gå med Malin :D Kul så slipper jag gå själv alla dagar i veckan :)
Dieten går bra, är som sagt sugen på chocklad men får lida lite :/
Kommer va fett nöjd nästa vecka när jag klarat det ;)
Nähe nu eller snart ska jag in till stan, har precis tagit en låååååååååång dusch ! Riktigt skönt !

NU måste jag leta upp mitt körkort & bankkort som är helt fucking borta :/
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !


Så kallt som vi har det i Sverige kan jag snart börja använda min älskade mössa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback