Nyttiga jag :D

Oj så mycket nyttigt jag har i min kyl & frys nu eller det är faktiskt BARA nyttiga saker :D !
Blatte torget på söder har bäst grönsaker/frukt :)
Nu har jag bara det sista kvar i stallet innan jag ska göra diet middag... !
Räksallad! Sen blir det powerwalk sen duschen !
ÅÅÅH jag vill ha riktig mat ;/
Fast ska jag vara ärlig... det är mycket lättare att gå på diet när man har den där speciella känslan inom sig som jag har just nu :) Allt är helt plötsligt lättare & jag ler mycket mer :D
Visst jg är sugen på chocklad men ikke så konstigt? Jag ÄLSKAR chocklad ! SO princess style you know ?
Nähe om man skulle gå ut & ta tag i det sista ? AAA får bli så :P
Här kommer en fet låt ;D haha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback