Oh gaaad aj sink am faling !!

Godmorgon bitches !
Fy fan vad det har blåst :S Helt sjukt !
Igår kväll va jag med gt gänget :) Det var mysigt hihi
Idag är det fete fest meeen jag ska jobba kl 22 till 05.30 !
Jag mår fortfarande lite konstigt typ ...?
Ja drack inget igår & idag börjar dieten....
Fy fan vad tråkigt men måst va snygg & tight på tropical island när jag ska dit med international atis & alla andra pro aqua people ;D Kommer bli galet kul som vanligt :D
Sen kan alla som har negativt skit eller klagande göra det till nån annan för jag är sjukt trött på det!
Speciellt ni som är mina vänner borde fatta !?
Jag skiter inte i mina vänner medvetet !
Om jag nu är så hemsk skit i mig då?
Jag ber er redan om ursäkt nu att jag inte kan planera bäst i världen eller kan dela mig så ja kan vara på 2 ställen samtidigt.
Det är fint av er som vänner att ni bryr er så mycket om mig, vill va med mig hela tiden osv.
MEN jag har också 100 saker att hinna med där jag inte kan va med er...
Så jag vill bara säga

Förlåt

gaaah.... nu när jag börjar med dieten kommer man lida som fan igen...

NU ska jag äta diet frulle !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback