Oj Sooorry :/

Förlåt alla :/ Ser att många har varit inne på bloggen redan idag & jag har inte uppdaterat än & kl är efter kl 9 ! :/
Flåååt (a) MEN jag har legat & tänkt, blev så sjukt depprimerad när jag vaknade upp ur min fina dröm ! Har faktiskt fått sova hela 5 timmar inatt ! Men fan vad hemskt det är att vakna :/ Baaaah när ska min dröm bli verklighet?
Jag kan ju inte heller berätta om min dröm för då finns det inte en schans i världen att den blir sann? Och tro mig, den är INTE så som ni tror, inte i närheten. Att vakna & gå upp ensam , kolla ut på det mörka höst vädret är det tråkigaste jag varit med om på mycket länge. Det kunde blivit en mysig vinter, men ikke. Jag tror inte den blir så mysig alls faktiskt. Ja ni vet ju att jag hatar vintern men jag ska försöka överleva den med mina fina vänner.

Undertiden som jag tänkte innan så avbokade jag min NY resa som jag skulle gjort med min pojkvän som jag hade tänkt att ha den 12/12. Det var svin jobbigt att se ännu en dröm gå i kras. Men jag får väl köra alternativ 2. Får väl åka in till köpenhamn i vinter med vännerna & åka skridskor där & ha kul med dom. Det är ju inte som NY precis men det lär säkert va mysigt iaf.  Efter vintern är det ju vår igen ! Då fyller jag 23. ÅNGEST ! Sen är det sommar sen höst sen vinter & hej ! Så har ännu ett år gått.  Varför händer det inget i mitt liv? Är det meningen ett liv ska vara så här tråkigt? Eller tråkigt & tråkigt det är tråkigt för jag inte får det att bli som jag vill. Acceptera det princess ! There is nothing you can do ! Du har inte en schans i världen fatta det !!!!!!! Sluta dröm , sluta hoppas för det tjänar inget till? Nä precis, & det är precis den sanningen som dödar en halft.

Love is not finding someone you can live with
Its finding someone you cant live without


Fina ord ! Ska faktiskt börja med mina sånna fina texter som jag alltid skrev innan !
Har jag tid över ska jag göra en videoblogg idag ;)
Känner det är dax för er som läser att få er ett skratt !

Men så klart så ska sidan som jag har mina videobloggar på h*ra sig så det går ikke...
Nä ska ta tag i mitt förtillfället röriga liv & sticka ut & rida innan jag ska iväg & sola.

Jag ser förövrigt ut som ett troll i håret.

Varför går det bra för alla andras kärleks liv men inte mitt?
Jag är avundsjuk på er....





Kommentarer
Postat av: Anonym

Läcker bild! Är det du?

2011-08-31 @ 18:08:22
Postat av: Princesssofija

Tack så mycket , ja det är jag :)

2011-08-31 @ 18:10:30
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback