OMG it back !

OJ shit jag har fallit dit igen !
Italobrothers är så cp bra ! Sån musik blir man så sjukt pepp & glad av :D !!!
Maliiiiiiiin lyssna på låten här nedanför den är också as bra :D

Igår var vi första hos ville & drack ! Stakars ville ... jag tappade hela hans vodka flaska i marken så den gick i 1000 bitar :/ ÅNGEST !

Sen drog jag & ville till svea där träffa jag riktig ängel :D Vi dansade & drack & hade skit kul all night long ;D
Synd om Malin som är så sjuk ;/ Ska va med henne ikväll iaf & kolla harry potter ! Konstigt att ja ej blivit sjuk? Men men :P

Malin tycker ja bloggar piss dåligt men ja lovar ja ska bättra mig !
Hoppas Malin bloggar som fan nu när hon är sjuk för nu har hon ingen ursäkt att ikke göra det ;D

NU ska jag ut & rida :)

puss haaaaj

/ International atis egna pro aqua princess <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback