Princess@Malins place !

Fan vad skönt det var att gå en lång runda ! Fast det var mörkt ! Men nu är vi hemma hos Malin, hon går fram & tillbaka för att komma upp i sina 15000 steg haha & jag lyssnar på när Lill wayen sjunger på mtv live. Han är ganska ball, min babe va på tv innan ! Eller flera :D Både Chris Brown & Bruno Mars :) OMG lill wayen har ju fan tattueringar över hela kroppen :O Oj ingen dålig kropp hade han heller nä nu bytar jag fan kanal !

Jag & Malin ska snart kolla skilda världar ist :) Det är mega spännande !
JÄTTE skönt att inte sova själv idag, hatar att göra det ... jag vill sova med dig.
Men det går ikke! Nu blir det skilda världar sen krama kudden.

Hörs imorgon när jag är hemma från Malin, då lär jag väl ha värsta emo inlägget känner jag på miug ;S
Jag behöver lätta på hjärtat ... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback