Pro aqua radio med international atis

Ligger & lyssnar på international atis pro aqua radio. Vädret är mega fint ute men jag har ingen lust att flytta mig från min soffa, jag vill ligga här undertäcket hela dagen... eller nästan iaf. Jag bara gråter & gråter hela tiden... Jag ska faktiskt hämta sis på skolan kl 12 så får väl sansa mig lite...jag är så dum ..sååå dum...vad trodde jag egentligen? HUR kunde jag änns hoppas !? Så idiotiskt att jag aldrig lär mig.... Om jag inte slutar gråta snart gråter jag snart blod, & jag gillar inte blod ! Jag hatar att vara ledsen. Den här känslan vill inte jag ha. I was flying and now Im crashing! This is bad realy bad... Jag har bara mig själv att skylla. Jag faller för fel personer alltid. Ändå är jag så fööörsiktig men det hjälper inte ! Det finns alltid någon som har det där extra som jag inte har. Jag vill också ha det ;/ Men det har jag inte & det gör så jag alltid kommer vara den som är snäll & omtänksam & ibland kan jag faktiskt va lite rolig. Men det är allt & det räcker ikke. Det är det där extra , det extra fina som man faller för hos folk. Men den magin har inte jag så därför ligger jag här igen. Med ett bortkastat söndrigt hjärta gråtandes för jag själv har failat igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback