Run away

Nu har jag ätit diet middag & duschat, såg ut som ett lik som gått upp ur en grav. Mina ögon är helt röd sprängda & svullna av allt gråtande. Bra där princess! Ska packa lite saker sen köra hem till Malin. Fy fan vad den här helgen kommer bli jobbig för mitt phsyke ;S Vet seriöst inte om jag kommer klara detta! Jag & Malin ska iaf ut & gå, LÅNGT! Jag ska bara sätta på fake facet, vill inte att mina vänner runt omkring ska märka något( bara Malin som vet) tur jag kan spela teater fast det gör ont på insidan & gråter sitter som en klump i halsen. Livet är inte rättvist. jag har inte riktigt fattat det än. Men när jag gör det kommer det bli 10 ggr värre. My broken heart hurts like hell...
Nä ska kliva upp här ifrån nu & köra till Malin, bloggar mer därifrån ikväll.

Vill du jag ska pilla ?
OKEY, då ska jag pajja din frilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback