Skin skin som den sol du är lalallalallaaaa

Tjaa bitches ;D Princess is back agaiiiin :)

Igår blev typ... kaos ?
Alla idioter som man INTE vill träffa var på samma ställe.. lyckat ? haha
Malin hatade mig men gör inte det nu hoppas jag (!?)
Jag älskar iaf Malin, hon är bäst <3
ÅÅÅÅÅÅÅH hade seriöst HELT glömt bort att vi skulle på kalas idag... 40 års kalas woohoo så kul .. NOT !
Ska antagligen jobba på lila ikväll :D YEY happy face :)
Rida hinner jag inte för ja va hemma sent som vanligt !
Har btw målat naglarna röda :D kommer bild sen hihi
Shoppade igår också !
Kommer bilder seeen !
Allt rullar på som vanligt typ...!

5 dagar kvar till jag blir happy face på riktigt :DD !
Weeehoooo

International atis lilla pro aqua princess är inte princess längre har iaf dom flesta kommit fram till x)
eller ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback