Söt pingvindans

OBS säg till om ni börjar tröttna på dessa negativa inlägg, men allt är inte alltid negativt.

Går dagen blev inte vad jag hade tänkt alls! Jag red inte någon häst pga vädret & att jag inte hade nån lust. Jaja skit i detaljer det sluta med att jag fram till kl 5 imorse var på något strandrave i ängelholm med Mr Nooodels !? Jag ville ju veta vad det var! Kan sä så här till Malin att du hade ALDRIG velat va på ett sådant ställe ! Du hade velat åka hem lika fort som du kom dit ! Men jag måste erkänna att det var princess style på det & det gjorde mig glad !!! Ok det var sjukt kallt efer 3,5 timme för jag kan inte den där sweet pingvin dansen, happy feet ! Ser jätte gulligt ut, ska testa det här i mitt hus när ingen ser till min favorit låt ! Jag var hemma här vid 6 & har försökt sova men tänker bara för mycket... det vill säga jag har inte sovit ett skit ...

*

Tänk att det finns så få personer som verkligen kan få en glad på riktigt. Dom som faktiskt bryr sig på riktigt. Just nu känner jag att jag har 2 st som kan göra mig lycklig bara genom att umgås med mig. Jag kan inte gråta inför er. Ni gör mig glad fast det gör så jävla ont. Men jag ska aldrig slänga bort min tanke, man kan ju bara hoppas & se. Men för att det ska ske måste man låta tiden gå. Orkar jag det..? Nä... Jag måste ta vara på tiden jag har nu,då & sen. Annars springer den bara iväg & jag står still & vi vet ju hur bra det gick sist? Jag har funderat & tänkt så mycket dom senaste dagarna men inte kommit fram till något eller det har jag kanske lite ändå men ja skriver som sagt inte ner allt i bloggen. Gränsen på att bli utnyttjad var går den...? Det skulle jag vilja veta faktiskt. Har tänkt en del på det med. Var är gränsen på att folk uppskattar det man gör eller det bara utnyttjas för man är snäll? Jag vet att jag är snäll & kan utnyttjas. Men jag hoppas av hela mitt krossade hjärta att inte mina närmsta vänner skulle göra något sånt. Men ni får mer än gärna berätta var gränsen går. Fan vad deppig jag är, finns några saker som hänger upp sig i min tanke värld som plågar mig så enorm så jag gråter bara av att tänka på det. Jag lider. Det gör ont & jag får var gång ämnet kommer upp hålla sten hårt i klumpen i halsen för att inte visa mig känslosam alls. Jag nekar till det när det är själva det som gör så jag mår sämre än sämst. Fast det är inte bara en grej utan flera.

Idag ska jag rida mina shiningstars, dom ska inte få stå bara för deras matte är förstörd inombords. Sen har jag inget planerat. Ska väl ligga här & blogga om saker som ligger tungt inom mig. Ska försöka packa upp fler saker i huset + handla lite diet frukost till dom sista 5 dagarna innan jag flyger till tropical island med international atis. Ska faktiskt bli riktigt kul att träffa alla pro aqua folk från hela Sverige. Hoppas bara jag kan ha kul där & sluta noja... men det kommer jag göra...

Varför blev det ikke jag....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback