Still down

OmGAAAAAAAD ! Vad jag bloggar idag... fast det gör jag när allt här i världen suger...
Halv 1 var jag klar med allt som har med hästar & stall att göra, har ridit 3 hästar & fixat hela stallet m.m.
Nu ska jag lyssna på ännu mer depp musik & försöka leka byggare bob ( Ska försöka bygga ihop min köksbänk )
Med tanke på att jag tycker det är JÄTTE tråkigt att bygga ihop saker & jag är mega nere & ledsen kan det inte sluta bra iaf? Men har inget annat för mig... ska städa lite här i huset först så man inte råkar välta något tex när man håller på att bygga. Igår tvättade jag, vuxen poäng till mig...

Livet är en dans med sjukt svåra steg
Jag har inte änns lärt mig dansa !?
Jag kan bara hoppa
Därför mitt liv går i otackt ..?


Jag orkar ikke mer ;/


Saknar detta håret...
Tiden då jag var emo även på utsidan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback